Kilometrit: 3434km
Parin päivän ajelun jälkeen ei näy öljyn palamisen merkkejä, öljytikun pinta ei ole vajunut eivätkä pakokaasut lämpimänä haisekaan oikein miltään eli hyvä niin. Saa nähdä asennanko koko 72cc sylinterisarjaa, sillä viime kokeilun perusteella siinä oli huomattavasti vähemmän puristuksia kuin 63cc, eikä vetänyt oikeastaan yhtään paremmin.
Ja nyt on aikalailla se reilu 400km ajeltu RE85 polttoaineella ja hyvin on toiminut. Kone oli erittäin puhdas kun avasimme, männän päälläkään ei ollut kuin hieman mustaa ja kansi oli aivan puhdas. Bensalla ajettaessa kansi ja mäntä olivat ihan mustia molemmat, eli parannusta on siis tapahtunut. Ajelu jatkuu ja nyt on löydetty lisää hyviä puolia RE85:lla ajosta, joten ajot jatkukoon. Yhtään huonoa puolta ei ole vielä löytynyt, ja saa nähdä löytyykö. Bensan hinta hipoo sitä 1,70€/l (95E10) ja E85 on ainakin toistaiseksi vielä 0,998€/l joten halvemmaksi tulee ajaa, tänäänkin kävin 12 litran kanisterin, litran pullon penkin alla ja tankin täyttämässä ja hintaa tuli runsaat 13 euroa.
Ja kylmäkäynnistyksestä. Aikaisemmin kirjoittelin huonosta kylmäkäynnistyvyydestä, mutta tämänpäiväisten testien perusteella mopo lähti huomattavan helposti käyntiin kylmänä, kun pidin kättä ilmanottoputken suulla kuristaen ilmanottoa, mopoa ei tarvinnut montaa sekuntia startata kun jo alkoi pysyä käynnissä. Pidän vielä ensi yön sitä pihalla, -6 pakkasta on luvattu joten saa nähdä onko tuolla vaikutusta, mutta tänä aamuna tallista starttasin huomattavan helposti kyseistä konstia käyttäen, joten olettaisin että vaikutus oli positiivinen.
Parin päivän ajelun jälkeen ei näy öljyn palamisen merkkejä, öljytikun pinta ei ole vajunut eivätkä pakokaasut lämpimänä haisekaan oikein miltään eli hyvä niin. Saa nähdä asennanko koko 72cc sylinterisarjaa, sillä viime kokeilun perusteella siinä oli huomattavasti vähemmän puristuksia kuin 63cc, eikä vetänyt oikeastaan yhtään paremmin.
Ja nyt on aikalailla se reilu 400km ajeltu RE85 polttoaineella ja hyvin on toiminut. Kone oli erittäin puhdas kun avasimme, männän päälläkään ei ollut kuin hieman mustaa ja kansi oli aivan puhdas. Bensalla ajettaessa kansi ja mäntä olivat ihan mustia molemmat, eli parannusta on siis tapahtunut. Ajelu jatkuu ja nyt on löydetty lisää hyviä puolia RE85:lla ajosta, joten ajot jatkukoon. Yhtään huonoa puolta ei ole vielä löytynyt, ja saa nähdä löytyykö. Bensan hinta hipoo sitä 1,70€/l (95E10) ja E85 on ainakin toistaiseksi vielä 0,998€/l joten halvemmaksi tulee ajaa, tänäänkin kävin 12 litran kanisterin, litran pullon penkin alla ja tankin täyttämässä ja hintaa tuli runsaat 13 euroa.
Ja kylmäkäynnistyksestä. Aikaisemmin kirjoittelin huonosta kylmäkäynnistyvyydestä, mutta tämänpäiväisten testien perusteella mopo lähti huomattavan helposti käyntiin kylmänä, kun pidin kättä ilmanottoputken suulla kuristaen ilmanottoa, mopoa ei tarvinnut montaa sekuntia startata kun jo alkoi pysyä käynnissä. Pidän vielä ensi yön sitä pihalla, -6 pakkasta on luvattu joten saa nähdä onko tuolla vaikutusta, mutta tänä aamuna tallista starttasin huomattavan helposti kyseistä konstia käyttäen, joten olettaisin että vaikutus oli positiivinen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti